2. İşin yerelleştirilmesi aslında işin küreselleşmesine hizmet eden bir süreçtir.
3. Yerelleştirme ne demek dediğimizde, eser veya hizmetlerin ana diline, ilgili ülkenin beklentileri doğrultusunda tercüme edilmesi ve uyarlanmasıdır.
4. Yerelleştirme, daha fazla tüketicinin iş hakkında bilgi sahibi olmasını sağlar ve müşteri tabanı oluşturmada oldukça etkilidir.
5. Yerelleştirmenin çeviriye göre bazı farklılıkları vardır.
6. Başarılı bir şekilde yerelleştirilen bir hizmet veya eser, hitap edeceği ülkenin kültürü tarafından benimsenir.
7. Yerelleştirmenin amacı, dil, kültürel tercihler veya konum ne olursa olsun, bir iş veya hizmetin pazara uygun hale getirilmesidir.
8. Bazen bir e-ticaret sitesi e-ihracat için yerelleştirmeye ihtiyaç duyabilirken bazen de bir yazılım, ürün veya hizmet yerelleştirmeye ihtiyaç duyabilir.
9. Yerelleştirme ne kadar başarılı olursa, müşteriye dokunma olasılığı o kadar artar.
10. Yerelleştirme, e-ticaret sitelerinin ürün ve hizmet yelpazesini genişletmek ve yurt dışına açılmak için kullandıkları bir formüldür.